SIROMAŠNA KAMPANJA / RTL-ovi analitičari o kampanji: 'Političari nisu uspjeli napraviti željeni učinak kod birača'

Do izborne šutnje ostala su tek dva dana koja će političke opcije pokušati iskoristiti što bolje. HDZ je sutra na završnom skupu u Zagrebu, a Milanović na vinskim svečanostima u Jaski

7.9.2016.
18:47
VOYO logo

Politički analitičari smatraju da političari u ovih 25 dana nisu uspjeli napraviti željeni učinak kod birača. Javnost umorna od politike, ljeto i besparica učinili su svoje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skupova je bilo manje no inače u kampanjama, ali i samih simpatizera koji su bili spremni izaći na trgove i podržati ih.

Vulgarni politički obračuni dodatno su odbili građane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U zadnje vrijeme nismo imali takvih ekscesa. Možda zbog toga jer su kampanje koje su vodili Tomislav Karamarko i Zoran Milanović bile toliko agresivne da dodatne agresije više nije trebalo", kaže politički analitičar RTL-a Ivan Rimac.

"Kreativno jedna od lošijih kampanja koje smo gledali, financijski najlošija, stranke nemaju novaca. Male stranke i kandidati koji se bore za preferencijalne glasove su daleko najkreativniji", analizira Krešimir Macan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

MOST je od početka u kampanji od vrata do vrata, a HDZ je, tumači Rimac, preko Andreja Plenkovića potpuno personalizirao kampanju na što je SDP odgovorio agresivnijim stilom.

"Ta agresivna kampanja je nešto što je SDP na neki način unio u kampanju i to je obilježilo cijelu kampanju. Mislim da se više govorilo o izjavi Milanovića na sastanku s braniteljima nego o bilo čemu drugome", kaže Rimac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Macan boljom ocjenjuje HDZ-ovu kampanju.

"Ako hoćete govoriti o cjelokupnom dojmu kampanje najbolje ostavlja HDZ. Postoji nekakva glava i rep. Kampanja je formalno super organizirana i jakog intenziteta. Kod SDP-a se stječe dojam da su imali dobru priču s početka i onda su se negdje pogubili i da im je pao intenzitet, tek ga sada pojačavaju zadnjih par dana", smatra Macan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A uz intenzitet očekuje se i dodatno dizanje tenzija.

FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo