UPS / Nova 'Domaćica' izazvala je podijeljene reakcije, evo još pet svjetskih brandova kojima se dogodilo isto

Image
Foto: Shutterstock

O najnovojioj kampanji priča se, a pričalo se o i pet kampanja svjetski poznatih brendova koje smo izdvojili

3.5.2022.
15:39
Shutterstock
VOYO logo

Kraš je lansirao novo pakiranje jednog od svojih najpopularnijih proizvoda - Domaćice. Naime, uz ime popularnog keksa sada su na pakiranju i nazivi drugih zanimanja: menadžerica, programerka, umjetnica, medicinska sestra. No, korisnici društvenih mreža odmah su potaknuli raspravu o njihovom potezu. Dok neki podržavaju ovakav korak, drugima baš i nije sjeo. Naposljetku su se oglasili i poručili da je "cilj nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana."

Bilo kako bilo, o kampanji i keksu se priča, a mi smo izdvojili pet svjetski poznatih kampanja koje su također izazvale podijeljene reakcije javnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pepsi

Reklama koju je Pepsi lansirao 2017. prikazuje čelisticu, ženu s hidžabom i Kendall Jenner koje se pridružuju protestima u gradu. Potom Kendall policajcu daje limenku popularnog pića i svi problemi su riješeni. Iz kompanije su objasnili da je njihov cilj bio prikazati različite ljude koji se udružuju. No, 24 sata od lansiranja reklame, odlučili su je povući.

McDonald's

McDonald's je također 2017. godine lansirao reklamu u kojoj dječak šeta sa svojom majkom dok se prisjećaju njegovog preminulog oca. Odu u njihov restoran, a potom majka kaže "To je bilo najdraže i tvom ocu". Iako su poručili da su htjeli istaknuti ulogu svojih restorana u svakodnevnim životima, nakon kritika javnosti da koriste tugu kako bi prodali sendviče, prestali su je emitirati te su se ispričali.

Airbnb

Airbnb je 2017. imao marketinšku kampanju kada su putem e-pošte pod nazivom "plutajući svijet". promovirali kuće s temom vod u kojima bi se gosti trebali vratiti prirodi. E-poruka je sadržavala izraze poput "ostanite iznad vode" i "živite vodeni život s ovim plutajućim kućama". Problem je bio tajming s obzirom na to da je tada uragan Harvey u kojem je živote izgubilo više od 60 osoba.

H&M

Početkom 2018. godine H&M se ispričao zbog fotografije lansirane u internetskoj trgovini koja prikazuje dječaka koji nosi trenirku s kapuljačom na kojoj piše "najcool majmun u džungli". Uklonili su fotografiju i povukli majicu iz trgovina diljem svijeta.

Nivea

Nivea je 2017. godine naišla na podijeljene reakcije ovog tjedna s reklamom "Bijelo je čistoća". Reklama je prikazivala ženu tamne kose odjevenu u bijelo u jarko osvijetljenoj prostoriji. Naposljetku su se ispričali i povukli spomenutu reklamu.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo